25 січня в рамках «Творчої педагогічної лабораторії» був проведений  круглий стіл на тему «Методичні засади творчої взаємодії викладача та концертмейстера в процесі навчальної  діяльності». Учасники  круглого столу  ділилися  власним досвідом професійної  діяльності.

У концертно-виконавському та навчальному просторі панує вельми парадоксальна ситуація: професія піаніста-концертмейстера має свою специфіку, виконавські та педагогічні завдання, вона отримала  широкої затребуваності саме як фах, проте і дотепер позиціонується на сходинці музиканта «другого ґатунку». Саме тому було прийнято рішення обговорити та впорядкувати функції творчої взаємодії викладача та концертмейстера.

На круглому столі були представлені цікаві та змістовні доповіді концертмейстерів Мистецької школи, що окреслили різні сторони концертмейстерської  роботи, а саме: Поторочі В.Г. – «Особливості акомпанементу та проблема звукового балансу між солістом та концертмейстером в інструментальному класі», Добрелі Т.В. – «Особливості акомпанементу та проблема звукового балансу між солістом-вокалістом та концертмейстером». У доповідях було наголошено на особливостях творчої співпраці, що включає в себе вибір програми для соліста, трактовку твору, обговорення штрихових, ритмічних, динамічних особливостей твору та вирішення можливих складнощів. Цей методичний захід пройшов у теплій творчій атмосфері, де викладачі та концертмейстери змогли не тільки обмінятись досвідом, а й окреслити методичні засади та фахові функції кожного виконавського напрямку.

Завідувачка фортепіанним відділом
Ірина РАЗОН