Менеджмент соціокультурної діяльності
Менеджмент соціокультурної діяльності – це мистецтво управління іншими людьми або консолідація їх в єдиному напрямку – досягти високих результатів у своїй роботі.
Європейські колеги називають нашу професію скорочено «Івент–менеджер» – організатор подій. Це новий персонал в сфері дозвілля; це новий стиль в управлінні і організації вільного часу. Саме таких спеціалістів, які володіють новими організаційними навичками, потребують сьогодні в центрах дозвілля та творчості, позашкільних установах, музейних та паркових комплексах, івентагенціях, торгово–розважальних та туристично–рекреаційних комплексах, санаторно–оздоровчих та спортивно–розважальних центрах.
Менеджмент соціокультурної діяльності є інноваційним освітнім проєктом, що передбачає акумулювання вітчизняного та зарубіжного досвіду в розробці соціальних та гуманітарних технологій, спрямованих на підтримку та розвиток сучасних культурних індустрій.
Менеджер соціокультурної діяльності – це ініціатор та організатор соціокультурних проєктів та програм. Його переваги – у навичках адекватного сприйняття культурних процесів, здатності мислити креативно, діяти самостійно та оперативно в нестандартних ситуаціях та умінні мобілізувати потрібні ресурси для реалізації власних ідей.
Ми створили адаптовану до сучасності освітню програму, яка дозволить змінити стан локального культурного середовища, сформувати якісну платформу для розвитку освіти, налагодити міжнародні партнерства.
Освітня програма передбачає отримання сучасних знань щодо економіки та менеджменту культури, фінансів, права, маркетингу, фандрайзингу, культурної політики. Слухачі набувають навичок у визначенні культурних стратегій соціокультурного планування та проєктування, пошуку партнерів у реалізації творчих стартапів, командоутворення та управління людськими ресурсами, менеджменту комунікацій та інформаційного супроводу проєктів.
Під час навчання студенти оволодівають основними компетентностями: громадянською, соціальною, загально–культурною, особистісною; навчаються створювати сучасні соціально–культурні та культурно–мистецькі проєкти, використовуючи при цьому новітні методи і технології: інтерактивні, дебатні, ігрові, тренінгові; здобувають практичні навички в організації як традиційних культурних форм дозвілля (свята, обряди, концерти, фестивалі, дискусії, тощо), так і – новітніх (дебатний турнір, флешмоб, тренінг, тімбілдінг, ворк–шоп). Майбутніх організаторів культурно-дозвіллєвої діяльності готують до мистецтва спілкування з різними категоріями населення.
Готуємо фахівців із аналітичним мисленням, актуальними поглядами, лідерськими навичками, готовністю виявляти та вирішувати наявні проблеми, а також здатністю до адаптації у динамічному культурному середовищі. Акцент робиться на розвитку діяльності у галузі сучасної культури, мистецтва, менеджменту та маркетингу в закладах соціокультурної сфери.
Перспективи працевлаштування
Наші випускники можуть працювати: менеджером соціокультурної діяльності, аніматором, педагогом–організатором, арт–директором, шоуменом, організатором культурно–дозвіллєвої діяльності, керівником закладів клубного типу.