ГОЛОВНЕ МЕНЮ
 
 

Завантажити: 1111.doc [142.5 Kb] (cкачиваний: 0)

 

 Міністерство освіти і науки України

Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя 

Навчально-науковий інститут мистецтв імені Олександра Ростовського

 

V Мистецько-педагогічні читання 

пам’яті професора О. Я. Ростовського

 «Мистецька освіта України: здобутки та виклики XXI століття»

 

12 березня 2021 року

 

 

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ

 

ШАНОВНІ КОЛЕГИ! 

 

Запрошуємо Вас взяти участь у V Мистецько-педагогічних читаннях пам’яті професора О. Я. Ростовського «Мистецька освіта України: здобутки та виклики XXI століття», які відбудуться 12 березня 2021 року в Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя.

До участі запрошуються провідні наковці України, докторанти, аспіранти, викладачі та студенти ЗВО.

 

Автор: nukim |
1 марта 2021 |
Переглядів: 6 |

Про підготовку збірника  «Організація виховної роботи в ЗФПОпід час  карантинних заходів» (методичні рекомендації)

 

Автор: nukim |
11 февраля 2021 |
Переглядів: 12 |

Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти»

 

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

        Шановні колеги!

Просимо Вас долучитися до онлайн-Всеукраїнської науково-практичної конференції МОДЕРНІЗАЦІЯ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ, яка відбудеться          02 квітня 2021 року.

 

     Мета конференції – модернізація розвитку системи професійної освіти, розширення участі навчальних закладів у міжнародних освітніх та наукових проєктах, що дає поштовх удосконаленню змісту навчального процесу, активному застосуванню нових педагогічних технологій та оновленню всіх ланок освітньої галузі.

 

        Основні напрями роботи конференції:

·  Реформа і модернізація фахової передвищої та професійної(професійно-технічної) освіти. 

·  Удосконалення змісту фахової передвищої та професійної(професійно-технічної) освіти.

·  Використання інтерактивних методів у професійній освіті та навчанні.

·  Підготовка здобувачів освіти за дуальною формою навчання.

·  Навчально-практичний центр – інноваційний підрозділ закладу професійної (професійно-технічної) освіти.

·  Дистанційне навчання – спосіб реалізації освітнього процесу.

·  Застосування змішаного навчання в освіті.

·  Формування цифрової компетентності педагога.

·  Цифрові інструменти сучасного педагога.

·  Використання зарубіжного досвіду в розвитку системи соціального партнерства в професійній освіті.

 

 

У програмі конференції: онлайн-трансляції, доповіді, презентації обговорення. 

Автор: nukim |
8 февраля 2021 |
Переглядів: 298 |

 

Всеукраїнська науково-практична конференція (Чернігів, 18 березня 2021 р.).

 

 

 

 

 

Всеукраїнська науково-практична конференція (Чернігів, 18 березня 2021 р.).

 

 

 

Автор: nukim |
21 января 2021 |
Переглядів: 3606 |

Для участі у навчальних вебінарах необхідно зареєструватись за

посиланням https://forms.gle/mCfivPTEFoigFPdq5

 

Лист Міністерства освіти і науки України від 13 січня 2021 року № 6/25-21 «Щодо участі у навчальних вебінарах»

 

Автор: nukim |
21 января 2021 |
Переглядів: 36 |

Чернігівська філія Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв 


ЗАХІД ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ


Для тих, хто бажає оволодіти секретами роботи з камерою,
подолати страхи та бар’єри, кому немає куди подітися
і він на етапі «відео зйомка, або смерть».
Про все це та інше на практикумі, який відбудеться онлайн.


Zoom-конференція

« Я і КАМЕРА »


23, 24, 26 листопада 2020 р. 

(Кількість годин – 8 (0,27 кредити ECTS))

Модератор – Доліна Олеся Миколаївна,

режисер-постановник, автор і ведуча телевізійних і радіо програм на Національному телебаченні України, керівник онлайн Фестивалю «Незламні духом», кризовий психолог, автор багатьох телевізійних проектів, зокрема «Незламні духом», «Серце горлиці», «Більше ніж гроші», «Новобудова» та інші.


Ми навчимося:

- весело та доступно опанувати складнощами відео зйомки, та як вийти в прямий ефір; 

- не боятися самих себе, камери та аудиторії; 

- використовувати джерела світла та бути привабливими;

- долати бар'єри, які заважають виходити в ефір та знімемо себе так, щоб можна було не тільки нас чути, але приємно бачити;

- з’ясовувати, звідки беруться страхи і куди зникають тексти тощо.


Необхідно приготувати:

фольгу, люстерце, ліхтарик, білий папір та настільну лампу. А ще, взяти мішечок з пшоном або гречкою для того, щоб з радістю та успішно розпочати навчання.


Режим роботи:

23.11.2020 р. – 12.00 – 13.30

24.11.2020.р. – 12.00 – 13.30

26.11.2020 р. – 14.00 – 14.40


Вартість – 300 – 350 грн (в залежності від комплектації групи). 


По закінченні учасники отримують
сертифікат про участь у заході підвищення кваліфікації


Контактна інформація: 

Телефон 0 46 2 95-84-34; 0 99 355-93-83

Електронна адреса – chimmk@i.ua

Реєстрація за посиланням – https://forms.gle/ZjnzrDFGqGUGqU9Q9 


Автор: nukim |
23 ноября 2020 |
Переглядів: 9426 |

Всеукраїнська очно-заочна конференція (Гадяч, 9-10 грудня 2020 р.)


ВСЕУКРАЇНСЬКА ОЧНО-ЗАОЧНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ

«ТРАДИЦІЇ ТА ІННОВАЦІЇ В ПІДГОТОВЦІ ФАХОВОГО МОЛОДШОГО БАКАЛАВРА СФЕРИ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВА»


Шановні колеги!


Запрошуємо Вас взяти участь у роботі Всеукраїнської очно-заочної науково-практичної конференції «Традиції та інновації в підготовці фахового молодшого бакалавра сфери культури і мистецтва», яка відбудеться 9-10 грудня 2020 року на базі «Гадяцького фахового коледжу культури і мистецтв ім. І.П. Котляревського» Полтавської обласної ради.

Тема конференції: «Інноватика у підготовці фахівця спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа».

Тематичні напрями конференції:

  1. Реалізація компетентісного підходу в підготовці фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи.

  2. Шляхи формування у студентів здатності до здійснення соціокультурної діяльності в умовах об’єднаних територіальних громад.

  3. Прийоми та методи формування у студентів навичок формування сучасних інформаційно-пошукових ресурсів.

  4. Проєктування онлайн курсів та створення відеолекцій для організації дистанційного або змішаного навчання. 

  5. Роль дисциплін самостійного вибору студента в формуванні фахових компетентностей.

  6. Формування цифрових бібліотек як баз електронних ресурсів.


Учасники конференції мають право вільного вибору теми виступу в контексті зазначеної загальної теми. 

Робоча мова конференції: українська.

         Форма конференції ЗАОЧНА.

За підсумками роботи конференції буде видано збірник матеріалів конференції та сертифікат учасника (15 годин), що відповідають Порядку підвищення кваліфікації. 

                                     Умови участі у роботі конференції

Для участі в конференції  та публікації тез у збірнику матеріалів просимо до  05 грудня 2020 року надіслати на електронну адресу оргкомітету:

  1. Заявку на участь у конференції (форма заявки додається).

  2. Електронний варіант тез доповіді (формат doc або docx); файл підписати: Наприклад: Мосякіна_тези . 

  3. Електронну копію квитанції про сплату вартості участі у конференції.

Вимоги до оформлення тез доповідей

Обсяг тез доповідей, разом з ілюстративним матеріалом до 6-и сторінок формату А 4 (297х210 мм); орієнтація – книжкова; текстовий редактор Microsoft Word (формат doc або docx); береги – 20 мм; шрифт Times New Roman, кегль 14, міжрядковий інтервал – 1,5; стиль – Normal (звичайний) сторінки без нумерації; не використовувати переносів; не використовувати примітки і гіперпосилання.

Структура  тез доповіді та параметри форматування основних її складових:

  • УДК: стиль шрифту – звичайний Normal; без абзацного виступу; вирівнювання – за лівим краєм;

  • прізвище та ініціали автора (співавторів): стиль шрифту – жирний курсив; без абзацного виступу; вирівнювання – за правим краєм;

  • науковий статус автора (педагогічне звання), місце роботи (підрозділ, заклад освіти, установа): стиль шрифту – курсив; без абзацного відступу; вирівнювання – за правим краєм;

  • назва тез великими літерами по центру;

  • виклад основного матеріалу тез;

  • джерела та література (нумерація позицій автоматична). Список джерел та літератури оформлюються з урахуванням Національного стандарту України ДСТУ 8302:2015 «Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні  положення та правила складання» (наказ МОН України від 12.01.2017 р.)

У тексті тез посилання на використані джерела подаються у квадратних дужках; зазначається порядковий номер і через кому сторінка цитованого джерела, наприклад: [1, с. 15].


Фінансові й організаційні умови:

1.Організаційний внесок у розмірі 200 грн., сплачують усі учасники конференції (оргвнесок призначений для друкування збірника матеріалів конференції,  виготовлення сертифіката учасника).

2.Кошти переказувати:

Банк: Держказначейська служба України м.Київ

р/рUA928201720314281001201041239

МФО 820172

Код 02214283

Комунальний вищий навчальний заклад «Гадяцький коледж культури і мистецтв ім. І.П. Котляревського»

з позначкою оргвнесок на проведення конференції.

Місце проведення: 37300, м. Гадяч, пл. Соборна, 9-А, Гадяцький фаховий коледж культури і мистецтв ім.І.П.Котляревського


Контактна інформація:

Телефони для довідок: (05354) 2-34-37; 2-28-50 – Гадяцький фаховий коледж культури і мистецтв ім.І.П.Котляревського

Контактні особи: 

Коблиця Наталія Григорівна (066 668 15 11)

Е-mail:   asod12@ukr.net

Мосякіна Світлана Павлівна (099 544 33 63)

Е-mail:   hadiach_metod_kabinet@ukr.net

svetlana.mosyakina@ukr.net; 


          Будемо вдячні, якщо Ви підтримаєте конференцію своєю участю. Участь у нашій конференції конструктивно доповнить ваш звіт про науково-методичну роботу.


З повагою,

ОРГКОМІТЕТ КОНФЕРЕНЦІЇ                                 














       Додаток  


ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ

у науково-практичній конференції

«Традиції та інновації в підготовці фахового молодшого бакалавра сфери культури і мистецтва»


Прізвище


Ім’я по-батькові


Назва освітнього закладу


Посада


Науковий ступінь та/або педагогічне звання 


Тема доповіді


Електронна адреса


Контактний телефон



Приклад оформлення тез


УДК 379.8:004.77

Мосякіна С.П.

викладач-методист

Гадяцький фаховий коледж 

культури і мистецтв ім.І.П.Котляревського


РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТІСНОГО ПІДХОДУ В ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З ІНФОРМАЦІЙНОЇ, БІБЛІОТЕЧНОЇ ТА АРХІВНОЇ СПРАВИ


Текст………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………


Література 

  1. Про освіту : Закон України від 05.09.2017 р. № 2145-VIII. чинний, поточна редакція Редакція від 02.04.2020, підстава - 540-IX. URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19/conv


Автор: nukim |
13 ноября 2020 |
Переглядів: 79 |

Чернігівська філія Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв D:лого.jpgNPR: темная сторона Zoom — The Idealist


Zoom Конференція-презентація


«АТЕСТАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ СФЕРИ КУЛЬТУРИ В УМОВАХ ОНОВЛЕНОГО ЗМІСТУ ОСВІТИ. КОНСУЛЬТАТИВНІ ДІАЛОГИ»


16-17 листопада 2020 р. 


Модератор – Сакір Світлана Володимирівна, 

завідувач навчально-методичного кабінету Чернігівського фахового музичного коледжу ім.Л.М.Ревуцького


Кількість годин – 6 (0,2 кредити ECTS)


Програма заходу:


  • Нормативно-правова база забезпечення організації атестації педагогічних працівників на належному рівні. 

  • Застосування чинного законодавства з питань атестації педагогічних працівників закладів освіти сфери культури.

  • Підготовка до атестації в між атестаційний період.

  • Підготовка та оформлення атестаційних документів: особливості, типові помилки.

  • Методичні заходи як складова фахової компетентності педагогічного працівника.

  • Розбір практичних кейсів.


Режим роботи:

Zoom-конференція

16.11.2020 р. 1000 

17.11.2020 р. 1400


Вартість – 200 грн.


По закінченні слухачі отримують сертифікат 


Контактна інформація: 


Телефон 0 46 2 95-84-34; 0 99 355-93-83

Електронна адреса – chimmk@i.ua

Реєстрація за посиланням – https://forms.gle/Qp1PbXF6BV3KhYh78

Конференція-презентація "Атестація педагогічних працівників" 16-17 листопада 2020 р. Чернігів

 




Автор: nukim |
9 ноября 2020 |
Переглядів: 1456 |

Чернігівська філія Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв D:лого.jpgNPR: темная сторона Zoom — The Idealist


Zoom Конференція-практикум


«ІТ-компетентність у практичній діяльності викладача закладу мистецької освіти »


18-20 листопада 2020 р. (І секція – початковий та середній рівень)
(Кількість годин – 9 (0,3 кредити ECTS))

та

23-25 листопада 2020 р. (ІІ секція – досвідчений рівень)
(Кількість годин – 10 (0,33 кредити ECTS))


Модератор – Майшев Олександр Олегович,

магістр управління, член Національної спілки журналістів України




Програма заходу:


І секція

18-20.11.2020 р. о 0930

  • Огляд онлайн-ресурсів (цифрових програмних продуктів) для організації дистанційного навчання (ДН) в мистецьких школах (МШ)

  • Обрання дієвих онлайн-інструментів для організації роботи в групах, роботи з ансамблем (інструментальним, вокальним тощо), оркестром.

  • Платформи для онлайн-конкурсів учнів та творчих колективів, концертів тощо.

  • Пошук, фільтрування, оцінювання інформації, даних, їх систематизація, обробка даних, зберігання, синхронізація.

  • Онлайн-ресурси для самоосвіти викладача.

  • Знайомство з програмою Excel, елементарні навички роботи в програмі.

  • Завантаження та встановлення програмного забезпечення на персональний комп’ютер 


ІІ секція

23-25.11.2020 р. о 0930


  • Створення цифрового аудіовізуального контенту. 

  • Ключові (першочергові) навички (компетенції) викладачів МШ для організації ДН.

  • Практичні поради щодо технічних вимог при організації ДН з використанням цифрових програмних продуктів (ZOOM, Skype, Telegram).

  • Створення власного освітнього сайту з предмету.


Вартість – 300 грн. за кожну секцію
(можливе навчання лише за однією секцією)


По закінченні слухачі отримують сертифікат 


Контактна інформація: 


Телефон 0 46 2 95-84-34; 0 99 355-93-83

Електронна адреса – chimmk@i.ua

Реєстрація за посиланням – https://forms.gle/uks9StTAZDjPauKUA



Конференція-практикум "ІТ-компетентність у практичній діяльності викладача" 18-20, 23-25 листопада 2020 р. Чернігів

 


Автор: nukim |
9 ноября 2020 |
Переглядів: 92 |

konferencya_Gadyach.doc [59 Kb] (cкачиваний: 29)

 

Автор: nukim |
16 апреля 2020 |
Переглядів: 70582 |


 

ГОЛОВНА | АДМІНІСТРАЦІЯ | НОВИНИ | АБІТУРІЄНТУ | КОНТАКТИ

АДРЕСА КОЛЕДЖУ: 16600, м. Ніжин, Чернігівської обл., вул. Овдіївська, 49,
Факс: (046-31) 2-30-66 Контактний телефон: (046-31) 2-33-67
E-mail: nukim@ukr.net