ГОЛОВНЕ МЕНЮ
 
 

konferencya_Gadyach.doc [59 Kb] (cкачиваний: 13)

 

Автор: nukim |
16 апреля 2020 |
Переглядів: 7204 |

(дзвінки по Україні безплатні)
Любов, на численні прохання освітян ми подовжили Всеукраїнський антикризовий онлайн-марафон «Освіта під час карантину». Долучайтеся до двох бонусних заходів ⬇⬇⬇
16 квітня 2020
13:30 - Початок трансляції
16 квітня 2020
15:00 - Початок трансляції
Автор: nukim |
16 апреля 2020 |
Переглядів: 76 |

KONF_HARKV.doc [98,5 Kb] (cкачиваний: 22)

 

Автор: nukim |
14 апреля 2020 |
Переглядів: 98 |

KONFER_BOLGARYa.doc [98 Kb] (cкачиваний: 14)

 

Автор: nukim |
14 апреля 2020 |
Переглядів: 59 |

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ

 

Шановні колеги!

 

Запрошуємо Вас взяти участь у роботі IВсеукраїнської очно-заочної науково-практичної конференції «Традиції та інновації в підготовці фахового молодшого бакалавра сфери культури і мистецтва», яка відбудеться 22-23 квітня 2020 року на базі Комунального вищого навчального закладу «Гадяцький коледж культури і мистецтв ім. І.П. Котляревського» Полтавської обласної ради

Тема конференції: «Сучасний фахівець соціокультурної сфери: зміст та методи його підготовки».

Тематичні напрями конференції:

  1. Реалізація компетентісного підходу в підготовці фахівців з менеджменту соціокультурної діяльності.
  2. Нова модель фахівця соціокультурної діяльності в умовах децентралізації.
  3. Шляхи формування у студентів здатності до здійснення соціокультурної діяльності в умовах об’єднаних територіальних громад.
  4. Прийоми та методи формування у студентів навичок створення культурно-мистецьких заходів на всіх етапах: від творчого задуму до його реалізації.
  5. Роль дисциплін самостійного вибору студента в формуванні фахових компетентностей.

 

Учасники конференції мають право вільного вибору теми виступу в контексті зазначеної загальної теми.

Форма участі: очна, заочна.

Робоча мова конференції: українська.

 

Учасники конференції отримують сертифікат із зазначенням обсягу підвищення кваліфікації– 30 годин (1 кредит ЄКТС); учасники заочної конференції  –  15 годин (0,5 кредита ЄКТС).

Умови участі у роботі конференції

Для участі в конференції  та публікації тез у збірнику матеріалів просимо до  07 квітня 2020 року надіслати наелектронну адресу оргкомітету:

1.Заявку на участь у конференції (форма заявки додається).

2. Електронний варіант тез доповіді.

3.Електронну копію квитанції про сплату вартості участі у конференції.

 

Фінансові й організаційні умови:

1.Організаційний внесоку розмірі– 150 грн., сплачують усі учасники конференції (оргвнесок призначений для друкування програми конференції, збірника матеріалів конференції,  виготовлення сертифіката учасника).

 

Кошти переказувати:

Банк: Держказначейська служба України м.Київ

р/рUA928201720314281001201041239

МФО 820172

Код 02214283

Комунальний вищий навчальний заклад «Гадяцький коледж культури і мистецтв ім. І.П. Котляревського»

з позначкою оргвнесок на проведення конференції

 

2. Витрати, пов’язані з проїздом, харчуванням та проживанням, оплачуються учасником конференції за власний рахунок або за рахунок сторони, що відряджає.

         Вартість проживання в гуртожитку коледжу за добу  – 100 грн. В готелі – 450 грн. Бронювання номера в готелі «Едем» за телефоном: 0500826636.

         Вартість харчування (сніданок, обід, вечеря) – 240 грн.

 

           Початок конференції: о 10.30

 

Місце проведення: 37300, м. Гадяч, пл. Соборна, 9-А, Гадяцький коледж культури і мистецтв ім.І.П.Котляревського.

 

Контактна інформація:

Телефони для довідок: (05354) 2-34-37; 2-28-50 – Гадяцький коледж культури і мистецтв ім.І.П.Котляревського.

Контактна особа: Шестопал Роза Денисівна (0997242280; 0964241987).

 Е-mail:    kultura.kurs@ukr.net

 

З повагою оргкомітет конференції.

 

 

Додаток 

ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ

у науково-практичній конференції

«Традиції та інновації в підготовці фахового молодшого бакалавра сфери культури і мистецтва»

 

Прізвище

 

Ім’я по-батькові

 

Назва освітнього закладу

 

Посада

 

Педагогічне звання та/або науковий ступінь

 

Тема доповіді

 

Форма участі в конференції  (очна / заочна)

 

Електронна адреса

 

Контактний телефон

 

Потреба у проживанні в гуртожитку коледжу (так/ні)

 

 

 

 

Вимоги до оформлення тез доповідей

Обсяг тез доповідей, разом з ілюстративним матеріалом до 5-и сторінок формату А 4 (297х210 мм); орієнтація – книжкова; текстовий редактор Microsoft Word (формат doc або docx); береги – 20 мм; шрифт Times New Roman, кегль 14, міжрядковий інтервал – 1,5; стиль – Normal (звичайний) сторінки без нумерації; не використовувати переносів; не використовувати примітки і гіперпосилання.

Структура  тез доповіді та параметри форматування основних її складових:

-       УДК: стиль шрифту – звичайний Normal; без абзацного виступу; вирівнювання – за лівим краєм;

-       прізвище та ініціали автора (співавторів): стиль шрифту – жирний курсив; без абзацного виступу; вирівнювання – за правим краєм;

-       науковий статус автора, його посада та місце роботи (підрозділ, заклад освіти, установа): стиль шрифту – курсив; без абзацного відступу; вирівнювання – за правим краєм;

-       назва тез великими літерами по центру;

-       виклад основного матеріалу тез;

-       джерела та література (нумерація позицій автоматична). Список джерел та літератури оформлюються з урахуванням Національного стандарту України ДСТУ 8302:2015 «Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні  положення та правила складання» (наказ МОН України від 12.01.2017 р.)

У тексті тез посилання на використані джерела подаються у квадратних дужках; зазначається порядковий номер і через кому сторінка цитованого джерела, наприклад: [1, с. 15].

Тези доповідей, що не відповідають встановленим вимогам до оформлення та обсягу, не прийматимуться.

Тези доповідей учасників конференції, рекомендовані Оргкомітетом, будуть опубліковані у вигляді статей у збірнику.

Відповідальність за зміст, орфографію надісланих тез та дотримання принципів академічної доброчесності несуть автори доповідей.

 

 

Автор: nukim |
16 марта 2020 |
Переглядів: 514 |

Міністерство освіти і науки України
Міністерство культури України
Київський національний університет культури і мистецтв
Науково-дослідний інститут
Аспірантура, докторантура
Факультет сценічного мистецтва

 

 ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція
 «Сценічне мистецтво: творчі надбання та інноваційні процеси»

 

м. Київ, 16 квітня 2020 року

Науково-дослідний інститут, аспірантура, докторантура, факультет сценічного мистецтва Київського національного університету культури і мистецтв запрошують науковців, викладачів, докторантів, аспірантів, здобувачів та магістрантів вітчизняних та зарубіжних вищих навчальних закладів взяти участь у ІІ Всеукраїнській заочній науково-практичній конференції «Сценічне мистецтво: творчі надбання та інноваційні процеси», яка відбудеться 16 квітня 2020 р.

За результатами конференції буде видано збірник «Сценічне мистецтво: творчі надбання та інноваційні процеси».

Прийом тез: до 1 квітня 2020 р. (дистанційно).

Місце проведення: Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ, вул. Є. Коновальця, буд. 36.

Тематичні напрями конференції:

  1. Проблеми творчих питань сучасного сценічного мистецтва.
  2. Культурно-мистецька спадщина України у світовому культурному контексті.
  3. Новітні технології сучасного мистецтва естради.
  4. Театральне мистецтво в умовах глобалізаційних процесів.
  5. Професійна мистецька освіта: проблеми теорії та практики.
  6. Політика в сучасному європейському інформаційно-мистецькому просторі.

Офіційні мови конференції: українська, російська, англійська, польська.

 

Умови участі:

До 1 квітня 2020 року (включно) на електронну адресу оргкомітету  mirchukmmm@gmail.com окремими файлами необхідно надіслати:

  • Заявку та анкету (дод. 1) на участь у конференції;
  • Тези (назва файлу: № та назва тематичного напряму, П.І.Б. автора тез);
  • Завірену та відскановану рецензію наукового керівника (для аспірантів, здобувачів, магістрантів);
  • За результатами конференції всі учасники отримають збірник матеріалів конференції.

 

Автор: nukim |
11 марта 2020 |
Переглядів: 119 |

ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСНА РАДА

ДЕПАРТАМЕНТ КУЛЬТУРИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ
«УЖГОРОДСЬКИЙ ІНСТИТУТ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ»
ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

Друга науково-практична конференція

«Синтез мистецької науки, освіти та творчості в Україні та глобальному культурному просторі»
(з міжнародною участю)

Ужгород, Україна
23-24 квітня 2020 р.

Конференція проводиться у новому форматі SMART–ART, де поєднується  традиційні академічні доповіді, презентації та перформанс.

До участі у роботі конференції запрошуються викладачі, студенти, аспіранти й творчі кадри закладів освіти, , а також діячі культури і мистецтв, представники різних напрямів музичного, вокального, хореографічного та сценічного мистецтва. В програмі конференції: доповіді, доповіді з презентацією, слайд-шоу, відео кліпи і ролики з коментарями і показами, Розклад заняття майстерності за участі викладачів та студентів, індивідуальні і групові виступи викладачів і студентів. Планується проведення майстер-класів та концерту.

ФОРМА УЧАСТІ: ОЧНА ТА ЗАОЧНА.

Передбачено видачу сертифікату ДЛЯ ПРИСУТНІХ УЧАСТНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ

Робочі мови конференції: українська, англійська, російська.

Тематичні напрями:

– Творчість як сприйняття світу (музика, спів, танець, фотографія та колажі)
– Музична теорія та методологія
– Інтеграційні процеси в мистецтві (доповідь, виконавські презентації, інсталяції тощо)
– Культура та естетика буття (сценки, ансамблі, пантоміма тощо)
– Інформаційні системи в культурі (доповіді, презентації)
– Інформаційні потреби діячів культури і мистецтв (доповіді, презентації, семінари)
– Проблеми індивідуально-виконавчої діяльності (доповіді, презентації проектів, виконавські номери)
– Соціокультурний менеджмент (проекти, майстер-класи)
– Комунікаційний менеджмент (презентації, ігри, доповіді)
– Аудіовізуальне мистецтво, техно-мистецтво (проекти, презентації)
– Документальна пам’ять
– Документознавство та інформаційна діяльність: інтеграція в умовах медіа
– Бібліотека і медіа
– Соціокультурне мистецьке підприємництво: теорія, правове забезпечення, організація , практика

Регламент:

Академічні доповіді – до 10 хв.
Доповідь з презентацією – до 20 хв.
Мистецьки номери – до 15 хв.
Хореографічний номер (соло або ансамбль) – 5-7 хв.
Музичний ансамбль – 7-10 хв.
Слайд-щоу –  до 7 хв

Терміни подання документів для участі в конференції:

1. Заявки приймаються до 20.03.2020 :

  • заявку для участі в конференції (бланк заявки додається, назва файлу – прізвище автора латинськими літерами (Ivanov.doc));
  • електронну версію доповіді (e-mail; назва файлу – прізвище автора латинськими літерами (Ivanov.doc))
Автор: nukim |
11 марта 2020 |
Переглядів: 81 |

 

 

[attachment=276]

 

І Міжнародна науково-практична конференція «У ДІАЛОЗІ З МУЗИКОЮ»

 

Автор: nukim |
3 марта 2020 |
Переглядів: 108 |

 

 

 ZBRNIK.pdf [390,14 Kb] (cкачиваний: 3)

 

Інноваційні форми і методи роботи у вихованні студентської молоді (методичні рекомендації)

 

 

Автор: nukim |
18 февраля 2020 |
Переглядів: 131 |

 

Автор: nukim |
14 февраля 2020 |
Переглядів: 99 |


 

ГОЛОВНА | АДМІНІСТРАЦІЯ | НОВИНИ | АБІТУРІЄНТУ | КОНТАКТИ

АДРЕСА КОЛЕДЖУ: 16600, м. Ніжин, Чернігівської обл., вул. Овдіївська, 49,
Факс: (046-31) 2-30-66 Контактний телефон: (046-31) 2-33-67
E-mail: nukim@ukr.net